Închiriază în siguranță și convenabil. Măsuri de prevenire împotriva COVID-19 în Swisorent

Modalități de plată

1. Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a putea închiria un autoturism?

Să aveți vârstă minimă de 21 de ani și să detineti permis de conducere de minim 2 ani vechime la dată încheierii contractului cu SWISO RENT A CAR

2. Ce documente sunt necesare pentru a putea închiria o mașină?

Orice persoană care dorește să încheie un contract de închiriere auto trebuie să prezinte actul de identitate în original (B.I. / C.I. sau pașaport pentru persoanele de altă naționalitate) și carnetul de conducere, ambele având valabilitate pe toată perioada derulării contractului de închiriere auto.

3. Cum plătesc?

+ Plătiți direct la agentul Swiso Rent A Car, la livrarea autoturismului, numerar sau cu card.

+ Plătiți cu cardul prin PlatiOnline .

  • Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
  • Pentru plata cu cardul, tranzacția vă apărea pe extrasul de cont cu numele swisorent

4.Cum se livrează și/sau returnează?

Livrarea și returnarea autovehiculului se vor face la dată și ora indicate de către client și acceptatea de către Swiso Rent a Car, în intervalul orar 08:00 – 19:00 (de luni până duminică) la centrele de inchiriere Swiso Rent A Car din Ploiesti, Bucuresti sau Sibiu.

5. Cum pot să modific sau să anulez o rezervare?

Pentru rezervările la care nu s-a efectuat plata în avans, clientul poate anula sau schimba o rezervare, telefonic, sunand la 0762203320 sau prin email la adresa tibi@swiso.ro cu până la 48 ore înainte de livrarea mașinii. Modificarea și/sau anularea unei rezervări se face fără penalizări. Pentru rezervările la care s-a efectuat plata în avans, clientul poate anula sau schimba o rezervare cu până la 48 ore înainte de livrarea mașinii.Modificarea unei rezervări se face fără penalizări. Dacă s-a efectuat plata, și solicitarea de anulare s-a făcut în mai putin de 48 de ore,anularea rezervării nu implică restituirea banilor.